NOR-WAY Bussekspress logo

Feilbestilling og refusjon av billett

Du kan be om refusjon av billetten din som er kjøpt på nor-way.no. Refusjon meldes senest 24 timer før reise. Ved ventetid hos kundeservice vil refusjon bli utført også etter reisetidspunkt, om forespørsel er sendt inn i tide.

Vi gir deg også mulighet til selv å endre billetten din. Om du kjøpte billett mens du var logget inn på din konto på nor-way.no så finner du endringslenke på billetten din på Min side. Billetten kan endres fram til 1 time før første avgangstidspunkt. 

>> Les mer om endring av billett

Refusjon inntil 24 timer før avgang

Dersom du fyller ut og sender inn refusjonsskjemaet senest 24 timer før første avreisetidspunkt angitt i reisedokument, så refunderer vi billetten din. Tur-retur regnes som én billett og kan kun refunderes i sin helhet, før første avgangstidpunkt. Har du brukt første del av en tur/retur-billett, kan dermed ikke andre del refunderes.

Når billetten refunderes, tilbakeføres pengene automatisk til det samme kredittkortet som ble benyttet ved kjøp.

Feilbestilling

Ved feilbestilling refunderer vi billetten din dersom du leverer skriftlig refusjonsforespørsel (via skjema) umiddelbart, maks én time etter kjøp og minimum en time før avgang. 

Les om reisegarantien

Refusjonsskjema

Copyright © 2009–2024 NOR-WAY Bussekspress